|
II Ogólnopolska Konferencja SAS: Ukryta potęga dźwięków w terapii SAS i ich wpływ na harmonijny rozwój człowieka. |
6 h |
29 marca 2025 |
|
Terapia Ręki I i II stopnia – Funkcjonalne podejście do rozwoju małej motoryki PTR©. (Kurs on-line w czasie rzeczywistym) |
|
12 kwietnia 2025 |
|
Efektywna edukacja informatyczna w edukacji wczesnoszkolnej (cz.1.) |
|
6 marca 2025 |
|
Integracja zespołu klasowego |
1,5 h |
11 marca 2025 |
|
Interwencja profilaktyczna w szkole – system oddziaływań wobec uczniów eksperymentujących z używkami |
1,5 h |
12 marca 2025 |
|
Zabawy i ćwiczenia z dzieckiem z deficytem uwagi |
1,5 h |
18 marca 2025 |
|
Edukacja przyrodnicza w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej |
1,5 h |
8 października 2024 |
|
AI – wybrane narzędzia i ich zastosowanie w pracy nauczyciela |
1,5 h |
20 marca 2025 |
|
Plastyczne „wyzwalacze” kreatywności u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
1,5 h |
25 marca 2025 |
|
Zabawy z emocjami. Rozwijanie empatii u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
1,5 h |
28 marca 2025 |
|
Ochrona prawna nauczycieli |
1,5 h |
2 kwietnia 2025 |
|
Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z mutyzmem wybiórczym w szkole podstawowej |
1,5 h |
8 kwietnia 2025 |
|
Kodowanie w edukacji przedszkolnej |
1,5 h |
9 kwietnia 2025 |
|
„BookCreator i Wakelet” – efektywne narzędzia cyfrowe ułatwiające pracę nauczyciela |
1,5 h |
10 kwietnia 2025 |
|
Zajęcia rytmiczno-muzyczne w przedszkolu i klasach 1-3 |
1,5 h |
15 kwietnia 2025 |
|
„STEAMowa Lektura” – praca z lekturą w projekcie STEAMowym |
1,5 h |
24 kwietnia 2025 |
|
Spektrum autyzmu – wskazówki do pracy z dzieckiem w przedszkolu |
1,5 h |
29 kwietnia 2025 |
|
Canva w pracy nauczyciela – przegląd przydatnych narzędzi |
1,5 h |
8 maja 2025 |
|
Ocena efektywności udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Praktyczne rozwiązania. |
1,5 h |
13 maja 2025 |
|
Wykorzystanie gier w nauczania j. polskiego |
1,5 h |
14 maja 2025 |