PCDN „P-IN” oferuje szeroki wachlarz szkoleń rad pedagogicznych. Ich celem jest udzielanie Państwu wsparcia merytorycznego w zakresie doskonalenia kompetencji zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów pedagogicznych a także zapoznanie z nowościami w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości szkolnej.
Poniżej przedstawiamy proponowane przez nas szkolenia, podzielone na cztery kategorie tematyczne. Istnieje możliwość realizacji tematyki zaproponowanej przez szkołę po uzgodnieniu jej z PCDN.
UWAGA!: Szkolenie stacjonarne rad pedagogicznych prowadzimy tylko na terenie powiatu cieszyńskiego oraz bielskiego.
Poniżej cennik szkoleń. Cena rady zależna jest od jej wielkości, formy szkolenia oraz długości trwania. W przypadku niektórych szkoleń cena rady podana jest przy szkoleniu.
CENNIK RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2 godz. zegarowe):
- Rada do 25 os. :
on-line: 950 zł
stacjonarna: 1 150 zł - Rada od 26 do 40 os. :
on-line: 1 250 zł
stacjonarna: 1 450 zł
- Rada powyżej 41 os. :
on-line: 1 850 zł
stacjonarna: 2 050 zł
CENNIK RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2,5 godz. zegarowe):
- Rada do 25 os. :
on-line: 1 100 zł
stacjonarna: 1 300 zł - Rada od 26 do 40 os. :
on-line: 1 400 zł
stacjonarna: 1 600 zł
- Rada powyżej 41 os. :
on-line: 2 000 zł
stacjonarna: 2 200 zł
Przed zamówieniem rady pedagogicznej prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM ORGANIZACJI SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
-
Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o Dysk Google. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o OneDrive. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Teams – szkolenie wstępne z obsługi programu i zarządzania swoim przedmiotem. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Do czego jeszcze mogę użyć Teams? – zaawansowane szkolenie z programu do prowadzenia zdalnego nauczania. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Rozwijanie kompetencji kluczowych w ramach podstawy programowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Kompetencje kluczowe: zabawy rozwijające kreatywność uczniów w młodszym wieku szkolnym. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Gry dydaktyczne sposobem na efektywne nauczanie na zajęciach w szkole – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm: Program tutaj (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w placówce oświatowej w świetle najnowszych przepisów. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat praw i obowiązków. (TYLKO ON-LINE)
-
Bezpieczeństwo w szkole – planowanie i dokumentowanie pracy. (TYLKO ON-LINE)
-
Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami oświatowymi. (TYLKO ON-LINE)
-
Tworzenie koncepcji pracy szkoły. (TYLKO ON-LINE)
-
Ocenianie kształtujące- ocenianiem, które pomaga się uczyć. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Pierwsza pomoc przedmedyczna dla nauczycieli i pracowników obsługi szkoły – warsztaty z ratownikiem. (TYLKO STACJONARNE)
-
Higiena i emisja głosu nauczyciela. (TYLKO STACJONARNE)
-
Czy bycie asertywnym nauczycielem to sztuka mówienia “nie”? (TYLKO ON-LINE) cena szkolenia 1 800 zł
-
„Stres w twoich rękach” czyli jak zbudować nauczycielski dobrostan. (TYLKO ON-LINE)
-
Calm down and…”- sposoby radzenia sobie ze stresem na poziomie ciała, emocji i umysłu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak mieć dłuższy lont?” O sposobach radzenia sobie ze złością i frustracją w pracy nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
cena szkolenia 1 800 zł
-
Do czego mi ta złość? o frustracji i stresie i stresorach, jak skutecznie dbać o siebie? (TYLKO ON-LINE) cena szkolenia 1 800 zł
-
Jak sobie radzić z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami ucznia? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Jak działać by się na czas wyrabiać” czyli skuteczne zarządzanie czasem w pracy nauczyciela. (TYLKO ON-LINE) cena szkolenia 1 800 zł
-
Stres dobry i zły – jak uczyć uczniów konstruktywnych metod radzenia sobie ze stresem? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Ciekawe metody pracy w szkole z wykorzystaniem pracy w parach i w grupach. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Neurodydaktyka – czyli nauczanie przyjazne mózgowi. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Siła tkwi w pytaniu” – jak zadawać pytania aby wzmocnić motywację i zaangażowanie uczniów w zajęcia. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak rozwijać i wspierać koncentrację uwagi i uważność u uczniów na zajęciach? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Warto grać na lekcjach.” Od gier dydaktycznych do grywalizacji. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak zapamiętywać żeby nie zapominać? – czyli mnemotechniki w nauce szkolnej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Sztuka komunikacji z wymagającym rodzicem. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Uczenie się we współpracy i nauczanie poszukujące” zmiany w realizacji przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. (TYLKO ON-LINE)
-
Historie zamknięte w rekwizycie” czyli inspiracje dla nauczycieli klas IV-VIII i szkół ponadpodstawowych. (TYLKO ON-LINE)
-
Co się dzieje z dzieckiem depresyjnym, lękowym, wycofanym w czasach izolacji społecznej i jak mu pomóc? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak udzielać wsparcia psychologiczno-pedagogicznego uczniom po powrocie do szkół? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak na powrót zintegrować klasę po izolacji społecznej? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Godzina wychowawcza – wartościowe scenariusze ćwiczeń i zajęć, budujące relacje i integrujące grupę. (TYLKO ON-LINE)
cena szkolenia 1 800 zł
-
Metody relaksacji pracy z dziećmi w szkole i w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Dodaj im skrzydeł.” Budowanie poczucia wartości u uczniów. (TYLKO ON-LINE) cena szkolenia 1 800 zł
-
Metody i techniki radzenia sobie z przemocą i agresją w szkole. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Trudności szkolne jako źródło problemów wychowawczych – edukacyjne wsparcie dla dzieci o zachowaniach trudnych.
(ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zabawy, które pomagają dzieciom w różnych czynnościach – czyli jak urozmaicić zajęcia z najmłodszymi uczniami. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dziecko z zaburzeniami mowy o typie afazji w szkole – organizacja procesu kształcenia. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole – specyfika funkcjonowania, metody pracy. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Strategie postępowania wobec trudnych zachowań osób ze spektrum autyzmu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dziecko z wadą słuchu w szkole masowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zasady, metody i techniki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak rozpoznać ucznia z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Uczeń ryzyka dysleksji w szkole podstawowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak uczyć uczenia się? (ON-LINE I STACJONARNE)
- Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych (ON-LINE)
-
Jak uczyć, aby przeciwdziałać przyjmowaniu środków psychoaktywnych. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Uczeń w sytuacji traumatycznej i kryzysowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Stalking – zasady postępowania i udzielanie pomocy. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Interwencja kryzysowa w szkole – sygnały depresji oraz strategia postępowania z uczniem, rodziną i klasą. Jak reagować, gdy uczeń mówi o samobójstwie? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Pomysły na wykorzystanie tablicy multimedialnej w sali przedszkolnej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Joga w przedszkolu jako pomysł na ruch, relaks i innowację pedagogiczną. (TYLKO ON-LINE)
-
Elementy oceniania kształtującego w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Przedszkolak mistrzem kodowania. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Techniki i metody relaksacyjne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Innowacje pedagogiczne w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Rozpoznawanie zaburzeń poznawczych u dzieci. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Instrukcja obsługi przedszkolaka.” Jak zachęcać dzieci do współpracy w 10 krokach. (TYLKO ON-LINE)
-
Metody aktywne w pracy z przedszkolakami. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Sensoryczne czytanie, pisanie i matematyczne działanie. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak można rozwijać inteligencję wizualno-przestrzenną u dzieci. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Edukacja zdrowotna w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Jak animować i organizować współpracę z rodzicami przedszkolaków. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zabawy badawcze w przedszkolu w odniesieniu do czterech pór roku i czterech żywiołów – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm
(TYLKO STACJONARNE)
-
Kompetencje kluczowe w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Wspieranie rozwoju grafomotorycznego dzieci w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dlaczego dzieci źle się zachowują? Pozytywna Dyscyplina w szkole i przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Zespół Aspargera, ADHD, zespół FAS – praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Praca z dzieckiem autystycznym w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Profilaktyka dysleksji w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Trudne dziecko w grupie – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami wśród przedszkolaków.
(ON-LINE I STACJONARNE)
-
Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność u dzieci i jak nauczyć ich radzenia sobie z negatywnymi emocjami (TYLKO ON-LINE )
-
„Strach ma wielkie oczy”- jak wspierać dziecko lękowe? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zabawy logopedyczne dla przedszkolaków. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Edukacja matematyczna w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
„Tajemniczy świat liter” Nauka czytania w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
„Must have” kreatywnego nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
-
Dziecko z afazją w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Jak zachęcić dzieci do aktywności ruchowej, czyli dlaczego warto postawić na fitness z przedszkolakami? (TYLKO ON-LINE)
-
Tutoring rodzinny, a rozmowa indywidualna – o budowaniu relacji z rodzicami. (TYLKO ON-LINE)
-
Przedszkolny system wzmocnień pozytywnych. Zachowania i reakcje pożądane na celowniku. (TYLKO ON-LINE)
-
Zabawy dla rozwoju – wykorzystanie zabaw klamerkowych w stymulowaniu rozwoju dziecka. (TYLKO ON-LINE)
-
Twórcze zabawy plastyczne w edukacji przedszkolnej. (TYLKO ON-LINE)
-
„Dobrze słyszę”- Ćwiczenia i zabawy słuchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym. (TYLKO ON-LINE)
-
Wykorzystanie „Modelu uczenia się przez doświadczenie” w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Wprowadzenie elementów pedagogiki M. Montessori w przedszkolu. Od czego zacząć? (TYLKO ON-LINE)
-
Metoda M.Montessori w praktyce przedszkolnej. Jak tworzyć atrakcyjne pomoce dydaktyczne dla przedszkolaków? (TYLKO ON-LINE)
-
Dlaczego kary nie działają i co zamiast nich? (TYLKO ON-LINE)
-
Kalendarz świąt nietypowych w przedszkolu, sposobem na kreatywne urozmaicenie zajęć. (TYLKO ON-LINE)