Mały oddech, wielki efekt – sposoby na wyciszenie w przedszkolu
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak stosować techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi, takie jak oddechowe, wizualizacyjne czy ruchowe ćwiczenia wyciszające. Poznają różnorodne zabawy i ćwiczenia wyciszające, które można wprowadzić zarówno w codziennych zajęciach, jak i w sytuacjach wymagających uspokojenia grupy
Metody pracy z dzieckiem dyslektycznym i z trudnościami w nauce czytania
Na szkoleniu omówione zostaną zasady skutecznej pracy z uczniami dyslektycznymi, sprawdzone metody i techniki wspierające rozwój umiejętności czytania i pisania oraz strategie motywacyjne. Zaprezentowane zostaną również nowoczesne narzędzia cyfrowe, które ułatwiają naukę, wspierają koncentrację i angażują uczniów w proces edukacyjny.
Wykorzystanie nowych technologii na lekcjach jako skuteczny sposób aktywizowania uczniów
Podczas szkolenia uczestnicy odkryją potencjał cyfrowych narzędzi, które aktywizują uczniów i sprawiają, że lekcje stają się bardziej angażujące i interaktywne.
Jak poprawić koncentrację uczniów w klasach 1-6?
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli którzy, chcą skutecznie wspierać rozwój umiejętności koncentracji uwagi swoich uczniów w codziennej pracy. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zdobędą konkretne narzędzia do wspierania uczniów w rozwijaniu uwagi.
Nauczycielu – odzyskaj swój czas! Skuteczne zarządzanie sobą w czasie
To szkolenie zostało stworzone z myślą o nauczycielach, którzy chcą lepiej zarządzać swoim czasem, odzyskać energię i równowagę między pracą a życiem osobistym.
Pomysły na zajęcia rewalidacyjne z uczniem w klasach starszych
Zadaniem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczne pomysły i narzędzia do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych w klasach starszych. Rozwinięcie kompetencji nauczycieli w zakresie dostosowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów.
Gimnastyka mózgu – kurs bazowy Kinezjologii Edukacyjnej (I i II część)
Kurs bazowy kinezjologii edukacyjnej dr Paula Dennisona to holistyczna metoda wspierająca procesy nauczania i uczenia się oraz korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych.