Szkolenia na żywo czyli inaczej w czasie rzeczywistym, to szkolenia które umożliwiają kontakt z osobą prowadzącą szkolenie, ale także z innymi uczestnikami. Dają one także możliwość komunikowania się na czacie, reagowania na bieżąco na to, co jest mówione i pokazywane przez trenera.

Warunki zapisów na szkolenie on-line:
1.  Wysyłając zgłoszenie uczestnik akceptuje informacje zawarte w opisie szkolenia oraz w regulaminie dotyczącym “uczestnictwa i płatności w szkoleniach on-line”

2. Jeśli Uczestnik, który wybrał opcję płatność indywidualna” nie otrzyma po wykonaniu przelewu w ciągu 24 godzin  maila, potwierdzającego jego udział w szkoleniu oraz zawierającego dane do logowania na webinar, proszony jest o sprawdzenie folderu SPAM, a następnie jeśli również tam nie będzie maila potwierdzającego o kontakt mailowy lub telefoniczny z Centrum.

3. Uczestnik który wybrał opcję “płatność przez placówkę” powinien otrzymać na 7 dni przed planowanym szkoleniem maila  potwierdzającego udział w szkoleniu oraz zawierającego dane do logowania na webinar. Faktura do placówki jest wysyłane na 7 dni  przed szkoleniem z 14 dniowym terminem płatności.  Jeśli  na 7 dni przed szkoleniem uczestnik nie otrzymał maila z danymi do logowania proszony jest o sprawdzenie folderu SPAM, a następnie jeśli również tam nie będzie maila potwierdzającego, o kontakt mailowy lub telefoniczny z Centrum.

Aby uczestniczyć w webinarze, należy spełnić następujące warunki techniczne:

  1. Posiadać dostęp do Internetu.
  2. Posiadać sprawny głośnik, wystarczy taki wbudowany w laptopie. (Uczestnicy słyszą i widzą osobę prowadzącą oraz udostępnione przez nią materiały, np. prezentację. Nie widać innych uczestników, ale widać, co wszyscy piszą na czacie.)
  3. Opcjonalnie: Posiadać dostęp do kamerki i mikrofonu.(Nie jest niezbędny)

Terapia Ręki I i II stopnia – Funkcjonalne podejście do rozwoju małej motoryki PTR©. (Kurs on-line w czasie rzeczywistym)

Uczestnik kursu po jego ukończeniu, nabywa uprawnienia do prowadzenia zajęć terapii ręki wg PTR©

Trener umiejętności grafomotorycznych

Po szkoleniu Uczestnik zdobywa uprawnienia do prowadzenia diagnozy i treningu umiejętności grafomotorycznych dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR© (program terapii ręki).

„Z wizytą w Azji” Pomysł na projekt edukacyjny w klasach I-III

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej o, którzy poszukują nowych pomysłów na efektywną pracę z uczniami.

Łamigłówki i zadania problemowe jako angażujący przerywnik podczas lekcji

Głównym celem szkolenia jest pokazanie, jak kreatywne przerywniki mogą zwiększyć zaangażowanie uczniów, poprawić atmosferę w klasie i rozwiać znużenie. 

„W przyszłości będę lekarzem” Pomysł na projekt edukacyjny w klasach I-III

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej o, którzy poszukują nowych pomysłów na efektywną pracę z uczniami.

Pomysły na zajęcia wyrównawcze w klasach 1-3. Pomoce dydaktyczne, które warto mieć

Głównym celem szkolenia jest  pokazanie uczestnikom pomysłów na zajęcia wyrównawcze w klasach 1-3.

„Przykład idzie z góry” Inspiracje z modelu edukacji skandynawskiej w klasach I-III

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej o, którzy poszukują nowych pomysłów na efektywną pracę z uczniami.

Niezbędnik logopedy w przedszkolu i szkole

Głównym celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom ciekawych i inspirujących stron internetowych oraz przydatnych pomocy do wykorzystania na zajęciach logopedycznych w przedszkolu i szkole.