PCDN „P-IN” oferuje szeroki wachlarz szkoleń rad pedagogicznych. Ich celem jest udzielanie nauczycielom wsparcia merytorycznego w zakresie doskonalenia kompetencji zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów pedagogicznych a także zapoznanie z nowościami w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości szkolnej.

 Istnieje możliwość realizacji tematyki zaproponowanej przez szkołę po uzgodnieniu jej z PCDN.


Poniżej cennik szkoleń.  Cena rady zależna jest od jej wielkości, formy szkolenia oraz długości trwania. W przypadku niektórych szkoleń cena rady podana jest przy szkoleniu. Na specjalne życzenie istnieje możliwość realizacji szkolenia wyjazdowego.

 

CENNIK SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2 godz. zegarowe):

  1. Rada do 25 os. :
    on-line: 1 230 zł

    stacjonarna: 1 510 zł
  2. Rada od 26 do 40 os. :
    on-line: 1 530 zł
    stacjonarna: 1 810 zł
  3. Rada powyżej 41 os. :
    on-line: 2 130 zł
    stacjonarna: 2 410 zł


CENNIK SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2,5 godz. zegarowe):

  1. Rada do 25 os. :
    on-line: 1 380
     zł
    stacjonarna: 1 660 zł
  2. Rada od 26 do 40 os. :
    on-line: 1 680 zł
    stacjonarna: 1 960 zł
  3. Rada powyżej 41 os. :
    on-line: 2 280 zł
    stacjonarna: 2 560 zł


Przed zamówieniem szkolenia prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM ORGANIZACJI SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

TEMATYKA:

  1. Zasady wewnątrzszkolnego sposobu oceniania w pigułce. 
  2. Ocenianie kształtujące – ocenianiem, które pomaga się uczyć. 
  3. Różne sposoby oceniania w świetle przepisów prawa oświatowego.
  4. Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej . 
  5. Dodaj im skrzydeł.” Budowanie poczucia wartości u uczniów. 
  6. Godzina wychowawcza – wartościowe scenariusze ćwiczeń i zajęć, budujące relacje i integrujące grupę. 
  7.  Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o Dysk Google.
  8. Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o OneDrive.  
  9. Pomoce multimedialne, które usprawniają pracę każdego nauczyciela.
  10. Tutoring rodzinny, a rozmowa indywidualna – o budowaniu relacji z rodzicami.
  11. Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat praw i obowiązków. 
  12. Bezpieczeństwo w szkole – planowanie i dokumentowanie pracy. 
  13. Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami oświatowymi.
  14. Rozwijanie kompetencji kluczowych w ramach podstawy programowej. 
  1. Pierwsza pomoc przedmedyczna dla nauczycieli i pracowników obsługi szkoły – warsztaty z ratownikiem. 
  2. Zintegrowana Platforma Edukacyjna w pracy nauczyciela.
  3. Canva dla początkujących.
  4. Kompetencje kluczowe: zabawy rozwijające kreatywność uczniów w młodszym wieku szkolnym. 
  5. Czy bycie asertywnym nauczycielem to sztuka mówienia “nie”?
  6. „Stres w twoich rękach” czyli jak zbudować nauczycielski dobrostan. 
  7. Jak mieć dłuższy lont?” O sposobach radzenia sobie ze złością i frustracją w pracy nauczyciela. 
  8. Jak sobie radzić z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami ucznia? 
  9. „Jak działać by się na czas wyrabiać” czyli skuteczne zarządzanie czasem w pracy nauczyciela. 
  10. Ciekawe metody pracy w szkole z wykorzystaniem pracy w parach i w grupach.
  11. Neurodydaktyka – czyli nauczanie przyjazne mózgowi. 
  12. „Siła tkwi w pytaniu” – jak zadawać pytania aby wzmocnić motywację i zaangażowanie uczniów w zajęcia. 
  13. Jak rozwijać i wspierać koncentrację uwagi i uważność u uczniów na zajęciach? 
  14. Jak zapamiętywać żeby nie zapominać? – czyli mnemotechniki w nauce szkolnej. 
  15. Sztuka komunikacji z wymagającym rodzicem. 

  1.  Metody relaksacji pracy z dziećmi w szkole i w przedszkolu. 
  2. Metody i techniki radzenia sobie z przemocą i agresją w szkole. 
  3.  Zabawy, które pomagają dzieciom w różnych czynnościach – czyli jak urozmaicić zajęcia z najmłodszymi uczniami.
  4. Dziecko z zaburzeniami mowy o typie afazji w szkole – organizacja procesu kształcenia. 
  5. Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole – specyfika funkcjonowania, metody pracy. 
  6. Strategie postępowania wobec trudnych zachowań osób ze spektrum autyzmu. 
  7. Dziecko z wadą słuchu w szkole masowej. 
  8. Zasady, metody i techniki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym. 
  9. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej. 
  10. Jak rozpoznać ucznia z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego? 
  11. Uczeń ryzyka dysleksji w szkole podstawowej. 
  12. Jak uczyć uczenia się? 
  13. Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych u uczniów
  14. Gry dydaktyczne sposobem na efektywne nauczanie na zajęciach w szkole – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm:  Program tutaj 
  1. Pomysły na wykorzystanie tablicy multimedialnej w sali przedszkolnej. 
  2. Joga w przedszkolu jako pomysł na ruch, relaks i innowację pedagogiczną.
  3. Elementy oceniania kształtującego w przedszkolu. 
  4. Przedszkolak mistrzem kodowania. 
  5. Techniki i metody relaksacyjne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. 
  6. Innowacje pedagogiczne w przedszkolu. 
  7. Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Rozpoznawanie zaburzeń poznawczych u dzieci.
  8. „Instrukcja obsługi przedszkolaka.” Jak zachęcać dzieci do współpracy w 10 krokach. 
  9. Metody aktywne w pracy z przedszkolakami. 
  10. Sensoryczne czytanie, pisanie i matematyczne działanie.
  11. Jak można rozwijać inteligencję wizualno-przestrzenną u dzieci. 
  12. Edukacja zdrowotna w przedszkolu. 
  13. Jak animować i organizować współpracę z rodzicami przedszkolaków. 
  14. Zabawy badawcze w przedszkolu w odniesieniu do czterech pór roku i czterech żywiołów – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm
  15. Kompetencje kluczowe w przedszkolu. 

  16. Wspieranie rozwoju grafomotorycznego dzieci w przedszkolu. 
  17. Dlaczego dzieci źle się zachowują? Pozytywna Dyscyplina w szkole i przedszkolu. 
  18. Zespół Aspargera, ADHD, zespół FAS – praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami w przedszkolu. 
  19. Praca z dzieckiem autystycznym w przedszkolu. 
  20. Profilaktyka dysleksji w przedszkolu. 
  21. Trudne dziecko w grupie – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami wśród przedszkolaków.
  22. Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność u dzieci i jak nauczyć ich radzenia sobie z negatywnymi emocjami 
  23. „Strach ma wielkie oczy”- jak wspierać dziecko lękowe? 
  24. Zabawy logopedyczne dla przedszkolaków.
  25. Edukacja matematyczna w przedszkolu. 
  26.  „Tajemniczy świat liter” Nauka czytania w przedszkolu. 
  27. „Must have” kreatywnego nauczyciela.
  28. Dziecko z afazją w przedszkolu.
  29. Jak zachęcić dzieci do aktywności ruchowej, czyli dlaczego warto postawić na fitness z przedszkolakami?
  30. Przedszkolny system wzmocnień pozytywnych. Zachowania i reakcje pożądane na celowniku.
  31. Zabawy dla rozwoju – wykorzystanie zabaw klamerkowych w stymulowaniu rozwoju dziecka.
  32. Twórcze zabawy plastyczne w edukacji przedszkolnej.
  33. „Dobrze słyszę”- Ćwiczenia i zabawy słuchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym.
  34. Wykorzystanie „Modelu uczenia się przez doświadczenie” w przedszkolu.
  35. Wprowadzenie elementów pedagogiki M. Montessori w przedszkolu. Od czego zacząć?
  36. Metoda M.Montessori w praktyce przedszkolnej. Jak tworzyć atrakcyjne pomoce dydaktyczne dla przedszkolaków?
  37. Dlaczego kary nie działają i co zamiast nich?
  38. Kalendarz świąt nietypowych w przedszkolu, sposobem na kreatywne urozmaicenie zajęć.