PCDN „P-IN” oferuje szeroki wachlarz szkoleń rad pedagogicznych. Ich celem jest udzielanie nauczycielom wsparcia merytorycznego w zakresie doskonalenia kompetencji zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów pedagogicznych a także zapoznanie z nowościami w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości szkolnej.
Istnieje możliwość realizacji tematyki zaproponowanej przez szkołę po uzgodnieniu jej z PCDN.
Poniżej cennik szkoleń. Cena rady zależna jest od jej wielkości, formy szkolenia oraz długości trwania. W przypadku niektórych szkoleń cena rady podana jest przy szkoleniu. Na specjalne życzenie istnieje możliwość realizacji szkolenia wyjazdowego.
CENNIK SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2 godz. zegarowe):
- Rada do 25 os. :
on-line: 1 230 zł
stacjonarna: 1 510 zł - Rada od 26 do 40 os. :
on-line: 1 530 zł
stacjonarna: 1 810 zł
- Rada powyżej 41 os. :
on-line: 2 130 zł
stacjonarna: 2 410 zł
CENNIK SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2,5 godz. zegarowe):
- Rada do 25 os. :
on-line: 1 380 zł
stacjonarna: 1 660 zł - Rada od 26 do 40 os. :
on-line: 1 680 zł
stacjonarna: 1 960 zł
- Rada powyżej 41 os. :
on-line: 2 280 zł
stacjonarna: 2 560 zł
Przed zamówieniem szkolenia prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM ORGANIZACJI SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
TEMATYKA:
- Zasady wewnątrzszkolnego sposobu oceniania w pigułce.
- Ocenianie kształtujące – ocenianiem, które pomaga się uczyć.
- Różne sposoby oceniania w świetle przepisów prawa oświatowego.
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej .
- Dodaj im skrzydeł.” Budowanie poczucia wartości u uczniów.
- Godzina wychowawcza – wartościowe scenariusze ćwiczeń i zajęć, budujące relacje i integrujące grupę.
- Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o Dysk Google.
- Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o OneDrive.
- Pomoce multimedialne, które usprawniają pracę każdego nauczyciela.
- Tutoring rodzinny, a rozmowa indywidualna – o budowaniu relacji z rodzicami.
- Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat praw i obowiązków.
- Bezpieczeństwo w szkole – planowanie i dokumentowanie pracy.
- Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami oświatowymi.
- Rozwijanie kompetencji kluczowych w ramach podstawy programowej.
- Pierwsza pomoc przedmedyczna dla nauczycieli i pracowników obsługi szkoły – warsztaty z ratownikiem.
- Zintegrowana Platforma Edukacyjna w pracy nauczyciela.
- Canva dla początkujących.
- Kompetencje kluczowe: zabawy rozwijające kreatywność uczniów w młodszym wieku szkolnym.
- Czy bycie asertywnym nauczycielem to sztuka mówienia “nie”?
- „Stres w twoich rękach” czyli jak zbudować nauczycielski dobrostan.
- Jak mieć dłuższy lont?” O sposobach radzenia sobie ze złością i frustracją w pracy nauczyciela.
- Jak sobie radzić z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami ucznia?
- „Jak działać by się na czas wyrabiać” czyli skuteczne zarządzanie czasem w pracy nauczyciela.
- Ciekawe metody pracy w szkole z wykorzystaniem pracy w parach i w grupach.
- Neurodydaktyka – czyli nauczanie przyjazne mózgowi.
- „Siła tkwi w pytaniu” – jak zadawać pytania aby wzmocnić motywację i zaangażowanie uczniów w zajęcia.
- Jak rozwijać i wspierać koncentrację uwagi i uważność u uczniów na zajęciach?
- Jak zapamiętywać żeby nie zapominać? – czyli mnemotechniki w nauce szkolnej.
- Sztuka komunikacji z wymagającym rodzicem.
- Metody relaksacji pracy z dziećmi w szkole i w przedszkolu.
- Metody i techniki radzenia sobie z przemocą i agresją w szkole.
- Zabawy, które pomagają dzieciom w różnych czynnościach – czyli jak urozmaicić zajęcia z najmłodszymi uczniami.
- Dziecko z zaburzeniami mowy o typie afazji w szkole – organizacja procesu kształcenia.
- Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole – specyfika funkcjonowania, metody pracy.
- Strategie postępowania wobec trudnych zachowań osób ze spektrum autyzmu.
- Dziecko z wadą słuchu w szkole masowej.
- Zasady, metody i techniki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym.
- Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej.
- Jak rozpoznać ucznia z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego?
- Uczeń ryzyka dysleksji w szkole podstawowej.
- Jak uczyć uczenia się?
- Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych u uczniów
- Gry dydaktyczne sposobem na efektywne nauczanie na zajęciach w szkole – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm: Program tutaj
- Pomysły na wykorzystanie tablicy multimedialnej w sali przedszkolnej.
- Joga w przedszkolu jako pomysł na ruch, relaks i innowację pedagogiczną.
- Elementy oceniania kształtującego w przedszkolu.
- Przedszkolak mistrzem kodowania.
- Techniki i metody relaksacyjne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
- Innowacje pedagogiczne w przedszkolu.
- Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Rozpoznawanie zaburzeń poznawczych u dzieci.
- „Instrukcja obsługi przedszkolaka.” Jak zachęcać dzieci do współpracy w 10 krokach.
- Metody aktywne w pracy z przedszkolakami.
- Sensoryczne czytanie, pisanie i matematyczne działanie.
- Jak można rozwijać inteligencję wizualno-przestrzenną u dzieci.
- Edukacja zdrowotna w przedszkolu.
- Jak animować i organizować współpracę z rodzicami przedszkolaków.
- Zabawy badawcze w przedszkolu w odniesieniu do czterech pór roku i czterech żywiołów – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm
-
Kompetencje kluczowe w przedszkolu.
- Wspieranie rozwoju grafomotorycznego dzieci w przedszkolu.
- Dlaczego dzieci źle się zachowują? Pozytywna Dyscyplina w szkole i przedszkolu.
- Zespół Aspargera, ADHD, zespół FAS – praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami w przedszkolu.
- Praca z dzieckiem autystycznym w przedszkolu.
- Profilaktyka dysleksji w przedszkolu.
- Trudne dziecko w grupie – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami wśród przedszkolaków.
- Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność u dzieci i jak nauczyć ich radzenia sobie z negatywnymi emocjami
- „Strach ma wielkie oczy”- jak wspierać dziecko lękowe?
- Zabawy logopedyczne dla przedszkolaków.
- Edukacja matematyczna w przedszkolu.
- „Tajemniczy świat liter” Nauka czytania w przedszkolu.
- „Must have” kreatywnego nauczyciela.
- Dziecko z afazją w przedszkolu.
- Jak zachęcić dzieci do aktywności ruchowej, czyli dlaczego warto postawić na fitness z przedszkolakami?
- Przedszkolny system wzmocnień pozytywnych. Zachowania i reakcje pożądane na celowniku.
- Zabawy dla rozwoju – wykorzystanie zabaw klamerkowych w stymulowaniu rozwoju dziecka.
- Twórcze zabawy plastyczne w edukacji przedszkolnej.
- „Dobrze słyszę”- Ćwiczenia i zabawy słuchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Wykorzystanie „Modelu uczenia się przez doświadczenie” w przedszkolu.
- Wprowadzenie elementów pedagogiki M. Montessori w przedszkolu. Od czego zacząć?
- Metoda M.Montessori w praktyce przedszkolnej. Jak tworzyć atrakcyjne pomoce dydaktyczne dla przedszkolaków?
- Dlaczego kary nie działają i co zamiast nich?
- Kalendarz świąt nietypowych w przedszkolu, sposobem na kreatywne urozmaicenie zajęć.